torsdag 30 augusti 2007

Eh, jaha?

Okej, så jag tror redan jag har etablerat att allting är större här än hemma. Det gller åska och regn också. Igår när jag skulle sova började det åska som fan. Först kom blixten, sen direkt på kom muller och pangpang som om det var värsta pistolbråket utanför. Helt sjukt.. På något sätt lyckades jag iallafall somna, och vaknade till en ny och fräsch dag. Gick in i duschen och då börjar det åska igen. Jag bara jaja, det går väl över. Men nej nej, det börjar regna iställe. Och inte lite heller. Och jag måste gå om typ en halvtimme. Och om det inte slutar regna så blir jag blöt. Och jag ska någon gång inom snar framtid inhandla ett paraply. Och jag vill inte gå till skolan när det regnar så här...

1 kommentar:

Jonthe sa...

Paraflaxer är överskattade det är bara fräsiga personer som typ FBI agenter och presidenten som använder det... o kanske några fler. Men Saken är den att om du har regnkläder så slipper du fundera på från vilket håll som renget kommer från. Du är skyddad från allt! Fast å andra sidan ser du lite löjligare ut. Men det kanske inte spelar nån roll.
Alternativt gör du som i Garden State och gör hål i en mycket trendig sopsäck som du trär över dig. Lova att ta en bild på dig då. :-)