måndag 29 oktober 2007

Våga chansa..

Okej, så jag har till 99% bestämt mig för att ta chansen, och lägga 3500 på en weekend på östkusten. Jag har liksom inte kunnat släppa det och efter att ha räknat fram och tillbaka så kan jag nog avvara de pengarna. Som mamma så fint säger: "Du får i värsta fall leva fattigt i maj". Eller så börjar jag snåla lite på mitt vardagsliv, både Elin och jag är överens om att vi nog inte riktigt kan räknas till dem som lever som fattiga och snåla studenter...
Iaf, jag ska boka biljetterna imorgon. Kommer flyga torsdag, hem måndag. Tre hela dagar i Fort Lauderdale, hos Kaitlin. Problemet är att känslorna pendlar, stundvis tvivlar jag och vet inte om det är någon bra idé och stundvis kan jag inte komma härifrån snabbt nog och vill bara va hos någon som jag verkligen känner..
Jag ber inte om kommentarer, beslutet tar jag själv. Imorgon. Nu ska jag gå och lägga mej, de senaste nätterna har varit sena..

Follow your dreams
Follow your heart
Or else you will fall apart


Det blir inget sedvanligt grattis idag, bara en notis till de tre som fyller år;
Erik Hansén
Håkan Olsson
Kalle Ankarblom
Hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer: