söndag 21 oktober 2007

Fiiiiiilmer!

Woooh, Jenna har visat mig hur jag kan visa filmer i bloggen. Så slipper ni vidareklicka er till Youtube, eftersom jag vet att det kan vara väldigt jobbigt och tidskrävande. Grattis! Och, by the way, ni kan kolla in Jennas blogg, jag har länkat till den. :D

Min en-minuts-film. Hat heter den. Andreas har skrivit musik. Har ännu inte fått betyg på den, återkommer med det senare.


Öppningsnumret från Fallen; Prologue, 666 Feet Under och Devil's Staff Song. Filmat av Jesper o Margie. Redigerat av mig.


Min och Annas überroliga mötesscen. Textningen är väl lite halvdann, men bara för att amerikanerna ska kunna förstå :o) Även om hälften av skämten INTE funkar på engelska..


Medley med sångerna från Akt 2.


Den här låten är bara så gjuten.. Omri är sur på djävulen för att han inte uppskattar att vara så pass känd som han är. Carries förslag på dans var..hm..något annorlunda, men Omri ville inte :o) Så Margie kom på den här istället :P Min favvopart: Stepp! Kan fortfarande de stegen (fast jag har *damnit* glömt bort dem till Stadens Stjärna från 2005..):


Det här är coolt. Jag älskar den här låten. Staffen skrev den. Den är cool. Vi headbangar. Coolt. Dansen gjorde vi alla tillsammans. Den är också cool. Det som är minst coolt är bristen på applåder efteråt..


Okej, om du inte vill veta slutet, kolla inte på den här. Men detta är det mest känslosamma som finns.. För varje gång Kaitlin sjöng den här blev hon mer och mer säker. Detta är sista föreställningen (6 timmar innan vi åker hem..) och skådisarna står och gråter på scen (förutom Jenna o Kaitlin som står och fnissar uppe i kontrollrummet..). Det är bara såååå fint..


Feeeeeeeeeling. För mig iaf.. Varför?? Eh, för att det är David som sjunger Everything is possible på castpartyt.. Daaaaah.. Tyvärr är ljudet sunkigt och bilden lite skakig och jag och Anna skrålar lite i bakgrunden och ljuset är inte det bästa och så vidare.. Men det är feelingen jag är ute efter!


Tack för idag, slut för idag! Hoppas ni uppskattar bra film ;o)

Inga kommentarer: