söndag 28 oktober 2007

Dagens Grattis!

Dagens hjärtliga gratulationer tillägnas Agnes. Grattis Agnes! Sjutton är en ganska ospännande ålder, förutom att man är ett steg närmre arton, då man får börja dricka. Det får man inte göra innan. Hur kommer det sig då att födelsedagsgrisen är bakis på sin 17års-dag? ;O) Här kommer lite fin sång, som inte riktigt matchar årstiden och där jag inte kan få in sista raden, men som jag kände för att ha idag och därför har idag:

Jag ska baka en tårta, med jordgubbar på
Och mitt i tårtan ska namnskylten stå
Sen ska jag duka fint bort i hagen
Och fira Agnes på födelsedagen


Fint va? Jag vet inte om det där med hage, men med lite fantasi kan du nog föreställa dig det! I visualize perfection... Hoppas du får en megasuperduperübermegabra dag iaf! Och att familjen vaknar snart så du får dina presenter ;O) Bilden är från Lovewell 2006:



För att lämna ämnet lite; jag mår bättre nu. Har städat köket och sitter (02.23) och pluggar. Är både pigg och på bra humör :O)

1 kommentar:

Jonthe sa...

Har inte lämnat kommentarer i din blogg på evigheter. Det kan ju bero på att jag inte haft internet på väldigt länge. Men iaf.
Har egentligen inget o säga... Mer än "Hej hej!" Så, nu är det sagt. :-)