söndag 30 september 2007

Hög ljudnivå + Dagens Grattis!

Det var då banne mej vad folk ska ta och fylla år.. Idag är det Helena som fyller 16! Grattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!! Som tur är fyller folk iaf olika saker så att jag hela tiden kan berätta spännande saker om den nya åldern. Som t ex att man får börja övningsköra när man är 16! Det är coolt! Och om man är i USA får man köra bil. Och om man är i Danmark får man supa va? Är man 91a (vilket man är om man fyller 16 i år) så börjar man gymnasiet och det är ju coolt men ingen nyhet eftersom höstterminen började för en månad sen och det snart är höstlov.. Jaja, lite sång till dig Helenisen!

Vi är så glada, haha, att du har födelsedag
Att du har födelsedag precis idag!
(x3)


Hm, underbar text.. Koncist budskap iaf! Hoppas du får en megabra dag Helena! Orange står för? Right; Frosseri! Jag snodde sången från Eva & Adam - Fyra Födelsedagar och Ett Fiasko som jag nostalgikollade på igår. Suck vad dåliga skådisarna är.. De borde castat mig istället.. Jag kan också säga: "Det känns som ett tecken" (Fast det är från TV-serien men ändå..)

Kollade på fyra filmer igår.. Två i fredags.. Fast bara filmer jag redan sett vilket kanske inte direkt bidrar till att vidga vyerna (undrar om det hjälper att byta från tele till vidvinkel? Förlåt, jag är trött..). Filmerna jag sett är iaf följande:
Föräldrafällan (Sötaste)
Harry Potter 3 (Bra film faktiskt.. Fast mest häpnadsväckande är storyn.. Helt sjukt när man tänker efter..)
Eva & Adam (Som sagt..)
Hipp Hipp Hora (Hm, skådisarna känns mer som sjutton-arton än som tretton.. Rolig i övrigt..)
Love Actually (Aaaaaw..)
Harry Potter 1 (Inte sett på hundra år, bättre än jag kom ihåg den!)

Jag måste göra min läxa.. Jag fattar inte varför jag skjuter upp allting, vad var det det berodde på Jesper? Och nu sitter jag här, kvällen innan det ska lämnas in, och panikvåndas för att jag inte har någon inspiration.. Så istället sätter jag mig och använder kreativiteten till att påta ihop ett blogginlägg.. Suck, det går utför..

När jag flyttar hemifrån (när jag kommer "hem") ska jag SÅ bo själv. Det är enormjobbigt att bo ihop med folk! Det är a-l-d-r-i-g tyst. Jag vaknade (väcktes) klockan två inatt av att Hannes kom instampandes, tände ljuset och frågade (behöver jag skriva röstvolymen) efter Tini (som var i IV). Suck. Nu när jag äntligen ska ta tag i min läxa, ja då ska Corinne o Maria göra sin väckostädning och den jä*la dammsugaren låter som en slagborr.. Samtidigt kollar Stina på Shrek.. På den gemensamma TVn, med hög volym.. Japanska är ett jobbigt språk att lyssna på.. Tyska också, särskilt om mottagarens högtalare är lite kass och sändaren måste PRATA HÖGT. Och sen när man själv går upp innan någon annan så kan man knappt röra sig för att man inte ska väcka någon annan.. SUCK..

Nej fan, läxa var det..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Harry 3 är den bästa!
Att du skjuter upp läxorna är en försvarsmekanism. Du har ångest för arbetet och gör det därför inte, sen får du ångest för att du inte gjort det men den ångesten är för att du ska kunna hantera den andra ångesten, eller något sådant ;) Jag kan skicka mitt arbete om du vill, kommer inte ihåg allt nu ;D
/Jesper, som precis gjorde övningstentan på en timme fastän "answers which you cough up in just one hour are unlikely to be the complete answers".

Cissi sa...

Nej tack, det är lugnt :P Lycka till med fonetiken!