onsdag 13 februari 2008

Nu vet jag varför jag inte ska...

Ni vet såna där dagar då man vaknar på morgonen, tröttare än vanligt och vet att om man går upp ur sängen så kommer dagen bli dålig. Men man måste gå upp. Och vädret (som varit strålande varmt i två veckor) är grått och "kallt". Och frukosten är typ slut. Och personen som ska skjutsa inte kommer och man vet att man kommer bli sen.

Sen kommer man till första lektionen och det är typ ingen där och man skulle kunna döda någon om lektionen är inställd - för man har ju masat sig upp ur sängen och till skolan. När coachen slutligen kommer och meddelar att personen som också skulle vara vår coach har gått bort under natten har man bevis nummer 1 på att dagen blir som man visste att den skulle bli. Jag kände inte honom men det spelar typ ingen roll. Det påminner mig om mellanstadiet. Det var sorgligt.

Vi var tre tjejer idag (Elin var sjuk) och de anda två kom i samma lag medan jag kom med bara killar. Som inte orkade med att passa mig och då tappar man ju för helvete lusten att spela så när man EN gång blir passad så tappar man den...

Insåg varför jag inte ska va i filmbranschen. Finally. En konkret orsak.
När vi var på nöjesfält i Florida fällde Anna kommentaren att här går vi och roar oss i något som kostade MILJONER att bygga - medan folk svälter och dör i krig på andra ställen i världen.
Det kostade 300 miljoner att göra Titanic. DOLLAR. Det är 2 MILJARDER kronor............... Och jag menar se bara på vad som krävs för att vi ska kunna filma Tuna-revyn i maj. 15 000 kronor. Vet ni hur många mål mat man kan fixa för 15 000 kronor?
Varför ska man kolla på film för???? Vad är det för fel på att spela kort??????
Hm jag kommer inte sluta kolla på film. Och jag kommer inte sluta filma för skojs skull. Men jag ska inte in i den branschen. Nope.

Dokumentärfilmningen gick skit - allting bara blev fel... Och jag har förbannat mycket att göra och tusen miljoner läxor och jag veeeeeeet inte när jag ska hinna göra det...

Jag får träffa min familj om 36 timmar och det känns så sjukt weird så det finns inte.

Imorrn ska jag fika med Brian (Malins date). Bestämde vi i tisdags. Eftersom imorrn är enda dagen jag kan på sååå länge. Idag kom jag på vad det är för dag imorrn. Suck... Malin det var inte meningen... Jag ska alltså fika med min bästis dejt på Alla <3 Dag... Superperfa...

Godnatt

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad var det för något ni hade en coach till? Något slags bollspel?

Japp, Skåne OCH singstar is the shit! Singstar på skånska = helt obeskrivligt perfekt!

Lycka till med filmandet. ^^

Anonym sa...

egentligen kommentar till ditt gamla inlägg men la den här så att du ser den lättare... http://www.youtube.com/watch?v=zshKL5KcjrA

Enjoy!

Detta tittar jag på: http://www.youtube.com/watch?v=I7ErY4Fj_sU
Så sjukt bra

Cissi sa...

Hahahahaha fan va bra, mycket man missar när man inte har tv4 :P

Jonthe sa...

Jag har inget att kommentera egentligen. :-)
Men jag tänkte ändå säga buh!
Så nu var det sagt. Haha.

Anonym sa...

uppdateraaa!:P

Anonym sa...

lart mycket