måndag 30 juni 2008

Stämsång och WOHOO

Tihi jag älskar att ha bloggen uppdaterad så att jag inte måste börja varje inlägg med att berätta allt som hänt (nu kanske ni tycker att jag inte behöver det ändå, men jag gör det lika mycket för min egen skull - -för att jag ska komma ihåg saker som hänt - som för er).

Idag skrev vi klart HELA föreställningen, vilket tydligen är ett under för Lovewell Fl. Vi kommer ha två genomdrag innan opening night, torsdag, och folk är helt shockade och saliga. Låt mig påpeka lite småsarkastiskt att vi hade tre i Sverige förra året. Fast det var o andra sidan exceptionellt. Finalen är superbra, jag var inte med och skrev utan lärde mig istället da fight dance. Supercoolt och puh... Imorrn ska vi flytta in på teatern och, i tolv timmar (!), dansa och sjunga oss igenom hela föreställningen basically. Det kommer bli TUFFT!

Det är många som kan sjunga. Vi är många. Stämmor är ett nödvändigt ont. För visst låter det grymt bra när man lyckas; vi har flera låtar med 4 stämmor och när alla koncentrerar sig och står i sina stämmor så låter det riktigt bra. Men så fort man lägger på dans och mixar folket så börjar det genast låta lite sämre. Och jag är deff en av dem som det går ut för. För jag kan inte sjunga stämmor. Jag menar herre gud, jag har svårt att hålla mig till melodin ibland när det går högt och konstigt. Men men, jag gör mitt bästa och det låter nog okej ändå. Och vi har ju trots allt tre dagar kvar. YAY!

Avslutar dagen med lite bilder:

Kaitlin och Melissa.

Carrie.

Kenny, Anna och Ali R.

Melissa, JD och Hayley.

Inga kommentarer: