fredag 16 november 2007

2:34am

OM jag någon gång är snäll och lånar ut min dator och sen ber att personen som lånar den för att rendera sina partyfilmfiler ska lägga in den på mitt rum sen, eftersom jag gick och la mig klockan elva, så skulle jag vara väldigt tacksam om så sker. För jag visste att mitt i natten kommer en annan person hem från en konsert i LA och jag vill inte riskera att denna person spiller nudlar på min dator, eftersom hon alltid äter nudlar och gärna mitt i natten och helst inte diskar efter sig.

Vaknar halv tre av att Tini kommer hem och klättrar upp i ovansängen som av någon anledning knakar som tusan. Så jag vaknar. Och inser att min dator inte är där jag bad personen som lånat den att lämna den. Går ut i köket och tydligen har hon också vaknat och är på väg mot toan.

- Var är min dator?

- Jag la ner den på stolen vid fönstret så att inte någon skulle spilla på den.

Konsert-personen har obviously kommit hem efetrsom det ligger saker över HELA köksbordet och hon är den enda som någon sin lämnar (helt ockuperar) saker där. Dessutom står det - surprise - en nudeltallrik här också.. Ska vi slå vad om att man behöver diska imorrn bitti för att kunna äta frukost? Jag blir så jävla förbannad på allt och alla plus att jag väl inte kommer kunna somna om på ett tag heller.... FAN!

Inga kommentarer: