onsdag 14 maj 2008

Nästa vecka...

Jag vet jag borde inte sätt mig o blogga nu. Klockan är halv fyra och hela min uppsats på fem sidor som jag slitit som ett djur med och äntligen bara skulle skicka till mamma har av nån weirdo anledning inte sparats på datorn. Även om jag sparade med jämna mellanrum som jag lärt mig att man ska så ville den visst inte det. Har sökt o sökt o sökt o sökt men hittar inte den förbannade filen, utan bara den som jag sparade iförmiddags - som är på knappt en och en halv sida. Nu måste jag sätta mig o skriva om skiten - jag som var så nöjd med hur jag lyckades formulera det.

Imorrn, eller idag eller hur man nu ser det, har jag min sista frisbee-klass o min sista spinning-klass. Jag har min sista vanliga film-klass och min sista dokumentär-klass. Efter imorrn är det fyra lektioner kvar; written piano test, final in introduction to Film, final in Photo, performance final in piano. Jag har ingen ångest inför det, de är ju vanliga pluggeprov bara... Det jag får mest ångest för e arbeten som ska skrivas. Särskilt på akademisk engelska... Om analys som jag är så dålig på.

Dagens uppmuntran har jag iaf fått av min forolärare. Vi lämnade in våra portfolios idag, och han tycker att jag har ett mycket bra öga för foto. Känns najs. Fick 100 på alla assignments utom en som jag fick 95 på. Det betyget känns rätt säkert.

Suck jag är så tråkig som bara skriver om skolan hela tiden men det händer inte så mkt här. Inte än iaf... Vädret ska bli bättre från och med nu, jag ska sola i helgen, och packa, och plugga. Plugga, ja, det kanske man borde göra även om jag allra helst vill bara luta mig bakåt i soffan o sova...

Klockan är halv fyra. Om sex timmar ska jag va i skolan, då måste eländet va klart.

Inga kommentarer: