tisdag 17 juli 2007

I'm so excited!

Det finns underbara människor. Människor man skulle vilja träffa hela tiden, men man träffar dem inte så ofta.. Idag mötte jag (förutom alla som är här of course) The Josefsson Sisters (Agnes och Antonia). Det var uuuuuuuunderbart! :o) De kommer och kollar på föreställningen!!!

Dagen inleddes med ett krismöte. Det har förekommit lite gruppsplittringar och lite annat stuff, som inte har varit så bra eller kul för någon i gruppen, så Anna o Carolin tog initiativ till en liten krissammankomst, vilket ledde till att alla var eniga om att det ska inte va några grupper, alla dörrar ska alltid stå öppna och stuff like that. Så det känns bättre nu!

Vi har haft temadag idag. Alla rum väljer varsitt tema, som man klär ut sig till hela dagen :o) Så här såg det ut:

Jag & Rhiannon: Black and white
Nima & Omri: The 80s
Sam, Morgan & Natalija: Hippies
Carolin, Helene & Kaitlin: Hobos
Martina & Katie: Cats


Ikväll ska vi skriva klart akt 1. Den blir skitbra! Jag börjar känna att det kanske inte blir så likt The Road to Eville som jag länge befarat att det skulle bli. Sångerna är underbara och dialogerna kvicka och mycket roliga! Vi ligger jääääääääättelångt framme! Det tog oss...hmm...15 minuter att bestämma en titel på vår show.. FEMTON MINUTER!!!! Förra året tog det 5 timmar... Well, titeln är iaf: Fallen - One hell of a musical. Asbra! :P

Fick ett SMS av Jesper som sa att alla på scoutlägret hälsar.. Hmm I kind of miss those guys, men man får ju göra sina prioriteringar. Och jag hade aldrig i livet velat prioritera om. Men jag hoppas ni har det super där nere!

Well nu är jag 15 minuter sen till middagen (chicken nuggets). C ya!

Inga kommentarer: