lördag 8 mars 2008

Ha Ha Ha Ha Ha

CarolaAndreas gick INTE vidare. Ha. Ha. Hihihihihihihihihi... Ser eftersnacket nu o allting handlar om liksom "hur känns det nu sibel/nordman att H&J inte gick vidare?" och "vad tror ni pressen skriver nu?" Ja, kvällstidningarna imorrn kommer väl inte behöva hitta någon annan "skandal" att sätta på löpsedlarna...

Det gick inte så bra med mina kvalificerade förutsägningar, men jag kan ju påpeka att min lista inför finalen alltid brukar vara skarpare än den inför deltävlingarna. ?.

Så här kommer resultatet bli nästa lördag - som vi ska se härifrån på SVT Live!:

1. BWO (Det är deras tur att vinna...)
2. Charlotte Perelli (Skulle kunna vinna, men en andraplats kan oxå va bra...)
3. Linda Bengtzing (Är duktig och så, men vinna - nej)
4. Sanna Nielsen (Duktig duktig, men gå tebax till svenska låttexter...)
5. Amy Diamond (Ja okej, men inte vinna...)
6. Sibel (Lite småtrist låt, men jag gillar Sibel)
7. Christer Sjögren (Får ju inte komma sist :P)
8. Nordman (Njaaaaeeee...)
9. Rongedahl (Tycker inte om den låten alls...)
10. Frida (Ett enkelt: NEJ)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför får inte Christer Sjögren komma sist? Har lyssnat genom låtarna o håller nog en spänn på BWO.

Anonym sa...

Du måste lägga upp Katrines film här med. Sjukt kul. Who will win? He will! :) Noterar även att du och jag har likadana hörlurar nuförtiden, fast mina är vita. Känner mig tvungen att påpeka att Sjögrens hyllade flagkoreografi är stulen från Englands bidrag förra året http://www.youtube.com/watch?v=NBOnDcmckdc&feature=related kolla 2:57...

Anonym sa...

Noterade du missen av bildproducenten (el mer troligt bildmixern) alldeles i början förresten? Tror att det var när Sjögren kom in... Det måste blivit svettigt ute i bussen då. Jag glömde kolla i slutet vem det var som bildproddade. Jelnik har gjort de senaste så jag antar att det var han som gjorde denna med. Det är han som gör Allsången med har jag för mig.

Anonym sa...

Jepp det var Jelinek http://blogg.vlt.se/melodifestivalen/index.php?entry=entry080207-172241