torsdag 10 januari 2008

Hemma Igen

Japp, jag är tillbaks i Kalifornien. I en ny lägenhet. Utan säng. Och utan fungerande internet. Jag vet inte när vi kan få det att fungera, just nu sitter jag på ett cafe som har gratis internet om man köper ngt (kall chokladmjölk, goodienams!), och som snart stänger.

Idag handlade vi saker till lägenheten för ca 1500 svenska kronor. Jag köpte rosarandiga täcken och sånt. Fint. Bilder kommer senare.

Jag överlevde Florida (mer info kommer snenare) med en förbättrad solbränna, en tunnare plånbok, en mindre tom garderob, en söndrig kamera, en tatuering på höger axel och ungefär lika mycket FallenDVD-ångest som när jag åkte dit. Allting var bra, men det är alltid skönt att komma hem.

Hoppas allting är bra med alla, jag skriver så fort jag kan igen! Här kommer en liten julaftonsbild på mig, Anna, Katie och Jenna.

Och en på mig och Anna, som hade en massa flumenergi att ta igen...

Och en på mig med überlockigt och faktiskt riktigt fint hår efter att inte ha duschat när vi badat saltvatten.

2 kommentarer:

Anna sa...

Haha! Välkommen hem!
Fina bilder!
Ser fram emot en mer utförlig beskrivning av din resa (glöm inte att ange källa)

Anonym sa...

Du är jättesöt på den sista bilden!!!

Kramar!