fredag 21 december 2007

Nemo o straighta An

Här kommer en liten film på mig och Nemo (inspelad i iMovie med ungefär ingen över huve taget redigering). Ni kan iaf se hur söt han är!


Jepp jag klarar termin ett med straighta (inga homo) An, vilket känns ganska så bra faktiskt! :O)

Idag checkade jag ut från Verano, och skulle då få tillbaka depositionen. Vi betalade 300 dollar, men på grund av att någon smutsat ner vår lägenhet så mkt och vi behövde extra städning och mattsanering plus att alla täcken och sånt ska tvättas (vilket faktiskt borde ingå i hyran..) så blidde det i slutändan bara 240 dollar. Men okej. Sen kommer de och ger en CHECK. Eeeeeh, jaha, då måste JAG ta mig till banken för att få den efterlängtade cashen, som det var SÅÅÅÅÅÅÅ viktigt att det var i kontanter vi betalade depositionen. Jävligt dåligt faktiskt. PÖlus att vårt internet har varit stört från första början och vår värmemaskin inte funkar längre.. Borde fan få betalt för att vi stannat här så länge........

Idag, svensk tid, var det julavslutning på Vipan.. Saknar det som f*n... Sinem och jag hedrar det genom att ha på oss våra Vipan-tröjor idag! (Eller så är det för att här är kallt som satan)

Lärarorkestern skulle spela Iron Man och jag utgår från att Mårtens O Helga Natt var ungefär lika underbart traditionell som vanligt. Några bra dramainslag, ni som var där?

Förresten, om ni läser kommentarerna till förra inlägget så förstår ni varför jag saknar folket där hemma! :O)

9 kommentarer:

Anonym sa...

...det var på Tuna de körde Iron Man väl? Eller var det Spymf? Tror det var Tuna för det känns som att jag såg den ganska många gånger.

Cissi sa...

Det var Tuna. Han snubben i brunt långt hår som stod stilla hela tiden.. Asdryg :P

Anonym sa...

Då mindes jag rätt :) Vet du om den dvd:n klar än förresten?
Grattis till A:na!

Cissi sa...

Haha det är den INTE :P

Anonym sa...

Vill bara tipsa om denna filmen: http://www.youtube.com/watch?v=b2kZKI7pSHs
Väldigt rolig! Notera hur de härmar orginalen med, lyckas bra med Bob och Cindy...

Anonym sa...

Grattis!!!

Jonthe sa...

Haha... Jag visste inte ens att Nemo kunde göra så många saker när jag gav dig honom. Men det var ju en kul överraskning. :-)
han har väntat tålmodigt i min gerderob efter att bli kramad så ge honom massa kärlek nu.

Anonym sa...

grattis till dina finfina betyg:D

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR!